úterý 15. května 2018

A Court of Thorns and Roses #3: Dvůr křídel a zmaru

Ahoj všem!

Konečně! Konečně jsem se dostala k tomu, abych dočetla sérii Dvora trnů a růží. A... Bože, nemůžu uvěřit, že je konec, jelikož jsem tak trochu čekala, že ten konec bude... Trošičku jiný, nebo tam bude nějaký menší epilog, ale... Ne, nebudu spoilerovat. :D Každopádně, těším se na A Court of Frost and Starlight a doufám, že tam se dočkám toho, co mi chybí v tomto díle. Opět mám knihu jak v originále, tak v české verzi. :)


Autor: Sarah J. Maas
Nakladatelství: CooBoo
Jazyk: čeština 
Počet stran: 720
Rok vydání: 2018
Žánr: romantika, love story, fantasy

Anotace
Feyre se vrací zpátky na Jarní dvůr, aby získala informace o Tamlinově armádě a odhalila plán krále, který hodlá království Prythian napadnout a zničit. K tomu všemu musí předstírat lásku k muži, kterého ve skutečnosti ze srdce nenávidí. Její život tak visí na vlásku a nemůže si dovolit jedinou chybu, jinak to bude stát život nejen ji, ale způsobí zkázu celého království. 


Myslím, že není potřeba autorku samotnou nějak představovat, jelikož o jejich knihách mluví celý svět. A není se čemu divit. Sice jsem četla jen tuhle jednu sérii, ale prostě... Ta kniha má spád, nápad a je čtivá. Nikde netrpíte na hluché pasáže, u kterých se modlíte, aby hned rychle skončily, a nejlépe s nadcházející stránkou. Tahle kniha je jednoduše bomba.
Co si budeme povídat, postavy jsou osobité a ihned si je oblíbíte. Nebo naopak. Možná budete některé nenávidět za jejich činy, ale ve finále vás překvapí a možná na ně trochu změníte názor, ačkoliv taková ta vnitřní zášť k nim zůstane.
Za mě jednoznačně opět povedený díl. Ačkoliv jak už jsem zmiňovala na začátku, jsem trochu smutná z toho, že chybí lepší epilog. Ovšem doufám, že to bude vynahrazeno ve A Court of Frost and Starlight, protože by to bylo vhodné. :) Sice má představivost pracuje na plné obrátky, ale byla bych ráda, kdybych si to mohla vyloženě přečíst a zjistit tak, zda se shodujeme s autorkou, jak by tahle série měla skončit.
A pokud máte rádi retellingy, se kterými se v poslední době rozthnul pytel, a navíc máte rádi Krásku a Zvíře, rozhodně se nebojte šáhnout po téhle sérii. Musím ale uznat, že mým nejoblíbenějším dílem pravděpodobně zůstává ten druhý, který se famózně a překvapivě vyhnul prokletí druhých dílů. :)
Jo, a abych nezapomněla, pořád budu Team Rhys. :D

5/5

Mějte se famfárově :)

Annette

Žádné komentáře:

Okomentovat