středa 11. dubna 2018

Lifestyle #3: První jarní outfit

Ahoj všem! :)

Jak už vypovídá název, dnešní článek bude o mém jarním outfitu, který jsem stihla a zvládla nafotit spoelčně s Verry Gusto, než se vydám příští pondělí na dovolenou. Tak se na to pojďme podívat :)


Jako lokaci našeho prvního focení jsme zvolily pražskou Náplavku. Verry tam ještě nikdy nebyla, ačkoliv chtěla, a já jsem to uvítala, jelikož na Náplavce je pěkně a hlavně je to skvělé prostředí, kde mohou vzniknout super fotky. No, podívejte se na to sami...



Taky tak milujete sluníčko, když váš hladí po tváři? Awww... Že se vůbec ptám, všichni milujeme sluníčko a jistě ho všichni upřednostňujeme před vlezlým chladem, který nám zalézá až bůh ví kam. Brrr, jsem ráda, že zima už je za námi. Upřímně, jaro je jedno z mých nejoblíbenějších ročních období. A proč? Protože už nemusím chodit nabalená jako kukla, ale můžu si užívat teplíčko a koženku, která je určitě jedním z kousků v mém šatníku, který nosím snad pořád. (Dobrá, v zimě ji vyměňuji za teplou bundu :D jsem totiž teplomil.)
Dále k těmto slunečním dnům nesmí chybět sluneční brýle. Já si pořídila brýle Ray Ban, jelikož jsem nad nimi pořád slintala a nemohla jsem prostě odolat tomu, abych si udělala trochu dražší radost. :D No, každý máme něco, za co utrácíte vy své těžce vydělané penízky? :) Ale musím přiznat, že když jsem si brýle kupovala, měla jsem na ně slevu 20 %, díky shopping fever nebo nějaké podobné nákupní akci. :)


No, a teď se mrkněte na celý outfit, ačkoliv bez bot a detailu kabelky, ty příjdou ale hned v závěsu, takže o ně nepřijdete. :D Možná Vás to nepřekvapí, aspoň ty z Vás, kteří mě znáte osobně, že skoro celý můj outfit je tvořen oblečením značky Tally Weijl, a to právě díky tomu, že je to takové moje alma mater. :) Od konce střední školy jsem si zde našla brigádu a za ty roky, co studuji na vysoké škole, se Tally Weijl stalo mou srdcovou záležitostí. Zvolila jsem světlé roztrhané džíny, které jsou pokryty z jedné strany perličkami. Možná jste už jednu fotku s těmito kalhoty viděli na mém Instagramu. Tehdy jsem z těch džínsů šílela a to malé šílenství mě neomrzelo. Ty kalhoty jsou prostě parádní. 
Džíny jsem doplnila bílým tričkem s nápisem Coca Cola, což je v poslední době poměrně oblíbeným trendem - trička a mikiny s nápisy komerčních značek, ať už je to Coca Cola či Pepsi. Musím se přiznat, že mám doma i Coca Colu mikinu, a jednou takhle v Bille na nákupu se mě paní zeptala, zda pracuji pro Billu, a to jen díky tomu, že jsem na sobě měla právě onu mikinu s nápisem Coca Cola. :D Ale outfit tak působí pěkně světle.
Jelikož přes den je teploučko, ale jakmile se sluníčko skryje, ochladí se, outfit jsem doladila ještě dlouhým svetrem pod kolena, který taktéž spolu s koženkou patří ke kouskům, které jsou mé nejoblíbenější a nosím je nejčastěji. Mrzí mě, že tyto svetry se shánějí opravdu těžce, zvláště aby to vyhovovalo mým požadavkům na takovýto světr. Sice vím, že se dají sehnat například v House nebo Reserved, ale upřímně, sáhněme si na srdce, materiál není nic pro mě. Tenhle svetr jsem si přivezla před dvěma lety z Kanady, a je od značky Dynamite Clothing, což kdybych se přestěhovala do Kanady, by bylo jedním z mých nejoblíbenějších míst, kde nakupovat. Možná i proto, že se hodně stylově podobá právě už zmiňovanému Tally Weijl.
Posledním kouskem outfitu je koženková bunda, kterou nikdy nic nezkazíte.


Co se týče kabelky, je výraznější stejně jako kalhoty, ovšem celkově outfit nepůsobí vůbec rušivě. Aspoň pro mě ne. Možná si někteří z vás teď říkají, že už je to trochu moc. Já jsem se ale do kabelky zamilovala hned na první pohled. Ano, láska na první pohled existuje, né že ne. Jen se na ni podívejte. Je to malá crossbody kabelka, do které se vejde jen peněženka a klíče, což je suprové, pokud nic víc nepotřebujete, nebo chcete kabelku na nějakou určitou akci. :) Na vrchu je kabelka obohacená o stříbrné kování, které pozvolna přechází do řetížku a u růžiček najdete i malé cvočky, které ladí k perličkám na džínech.


Posledním kouskem outfitu jsou boty. A těžko byste v mém botníku hledali jiné značky, než boty od Adidasu. Adidas se stal opět mou srdcovou záležitostí a tudíž jejich boty tvoří převážnou většinu mého botníku, ačkoliv se tam objevuje i pár jiných značek, jako například Converse nebo Nike, ale to opravdu jen ve výjimečných případech. Co se týče tenisek, jsou pro mě adidasky jedněmi z nejpohodlnějších bot, které jsem kdy měla možnost nosit. Už jste někdy vyzkoušeli, jak jsou pohodlné Adidas Superstar? Ne? Tak byste to měli napravit. :)

Bunda - Tally Weijl
Svetr - Dynamite Clothing
Tričko - Tally Weijl
Džíny - Tally Weijl
Boty - Adidas Stan Smith
Kabelka - Tally Weijl
Brýle - Ray Ban

A na závěr ještě jedna fotečka :)


Co se týče našeho malého putování, tak jsme ho zakončily v cukrárně Myšák, kterou jsem vždy chtěla vyzkoušet a kde jsme si objednaly lívance a moc nám chutnaly. Ani nemůžu uvěřit, že jsme je dokázaly sníst. Byl to vlastně jeden velký lívanec, upřímně řečeno, jeden gigantický lívanec. :) Na závěr jsme od cukrárny dostaly malý dáreček v podobě dvou dortíků, které jsme si mohly odnést s sebou. 

A to je pro dnešek ode mě vše. Děkuji Verry za příjemné odpoledne a že se uvolila se mnou jít fotit, ačkoliv musela jistě mít pevné nervy. :) A nesmím opomenout, že je šikovná a nadaná fotografka, už sledujete její Instagram? Ne? Tak to byste to měli rychle napravit, tak šup - verrygusto.

Tak jak se Vám můj první outfit líbí? :) Budu ráda za každý komentář, který mi zde zanecháte.

Mějte se famfárově. :)

Annette

4 komentáře:

  1. beautiful blog! I really like how you write
    and what you give photos. wonderful!
    I have a question, you will agree to follow for follow?
    I like to be in touch with inspirational blogs.
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem velmi rád, že jsem našel váš blog :) že jsem z Polska a vy se s Čechy vůbec netrápíte. Ráda poznávám jiné kultury, zvyky a všechno :) Kromě toho jsme téměř sousedy, protože mám půl hodiny hranici. V květnu chodím dokonce do Prahy :)

      I hope I wrote correctly :)
      I follow your amazing blog :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek a povedené fotky :) Outfit je krásný, pěkně jarní a značku Tally Wejl mám taky ráda :D Jednou jsem u nich dělala na brigádě inventuru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, třeba jsme se potkaly :D jsem ráda, že se líbí

      Vymazat