pátek 2. února 2018

Spellslinger #1: Divotvůrce

Ahoj všem!

Nemůžu uvěřit, jak ten čas rychle letí, když víte, že už je další knižní pátek a tak spěcháte, abyste knížku dočetli v požadovaném termínu. Protože přeci Vás nemůžu nechat čekat, co dalšího jsem v té své knihovně zdolala. Voilá. Dneska je to Divotvůrce a ... No, podívejte se na to sami...

Mimochodem, jen taková malá vsuvka, ty džíny opravdu zbožňuju, možná se objeví v nějakém mém lifestyle článku. :)

Autor: Sebastien De Castell
Nakladatelství: Egmont Publishing
Jazyk: čeština 
Počet stran: 408
Rok vydání: 2017
Žánr: Fantasy, dobrodružství

Anotace
"Magie je zrádná hra! První díl napínavé fantasy série!"
Někdy vám život rozdá karty, se kterými nejde hrát. A jedinou cestou k přežití je naučit se triky! Jste-li zasvěcenci Jan'Tepu, měli byste být připraveni prokázat své magické schpnosti a stát se divotvůrcem. Jenže Kellen nezdědil žádné magické nadání a hrozí mu naprosté zostuzení. Do města však dorazí tajemná cizinka Ferius Parfax, která ho přiměje vybrat si jinou cestu. Je složitá a nevyzpytatelná, ale možná je Kellenovou jedinou nadějí.

Hah. Kdybyste mě teď viděli, asi byste si mysleli, že jsem doslova blázen. Právě jsem tuto knížku dočetla a vejrám na ni s otevřenou pusou. Vážně.
Tak zaprvé, ta obálka je prostě boží a nedivím se, že dostane pomalu každého, kdo se na ni podívá. Je prostě magická, nepřijde vám? Mně určitě ano! To je první plus, co tato knížka má. Druhé plus je, že je tu hlavní hrdina, nikoliv hrdinka, což je taky příjemná změna po všech těch young adult knížkách, kde člověk čte o hlavních hrdinkách a o tom, jak se snaží vymotat ze svých vlastních trablů a přitom zachránit svět. Takže já jsem mile uvítala, že hlavní hrdina je kluk. Třetí plus... Ten příběh tak strašně rychle letí! Nemůžu uvěřit, že jsem těch skoro 410 stránek sfoukla jak svíčku pomalu. Člověk se ani nenaděje a už je uprostřed knihy. Ten příběh je prostě jízda, nikde nevázne, nedře a vy si neříkáte, za jak dlouho krucinál už tahle nuda skončí, tudíž se nemusíte ničím složitě prokousávat.
Čtvrté plus, kočkoveverčák? Proboha živého! Ty jeho drzé a i úsměvné poznámky mě prostě baví, zvlášťě když mi kočkoveverčák prostě připomíná mě. Ano, i já jsem jedno takové malé drzé stvoření. :D Takže knížka nabízí opravdu skvělé pasáže, při nichž jdou vaše koutky opravdu nahoru chtě nechtě. Pokud tedy máte špatný den, sáhněte po této knížce.
A poslední plus bych řekla, že je to, že už v březnu! označte si datum 15.3.2018 s největší pravděpodobností!, vyjde Černé znamení, což je pokračování Divotvůrce.
Já se opravdu nemůžu dočkat. Tenhle příběh mě tak nadchnul, že jsem až zklamaná, že taky tak rychle skončil, a opravdu se těším, až vyjde druhý díl, který má opět skvěle krásnou obálku, takže... Kdo má obraceč času, prosím? Platím zlatem. :)

Rozhodně si Divotvůrce zaslouží

5/5

Už chápu, proč jsou všichni z této knihy tak na větvi, protože jsem se právě k nim přidala. Ha.
Četli jste? Máte na TO BE READ Listu nebo jste ještě o knížce neslyšeli? A těšíte se na druhý díl? Rozhodně mi dejte vědět v komentářích. :)

Mějte se famfárově.


Annette

2 komentáře:

  1. Skvělá recenze :) Mě se Divotvůrce taky moc líbil :) Hrozně mě bavil kočkoveverčák a jeho hlášky :) Už aby byl druhý díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, myslím, že na druhý díl pomalu ani nedospím :D

      Vymazat