sobota 20. dubna 2019

Jakou řasenku?

Ahoj všem!
Po dlouhé pauze se opět hlásím s novým příspěvkem! Loňský rok byl docela krušný a přinesl mnoho zmeň, a tak musím přiznat, že jsem si čas na blog nenašla. A když už byl, byla jsem opravdu líná. Ovšem, rozhodla jsem se to částečně napravit. Doufám, že letos v červnu dodělám státnice a bude klid a mnohem více volného času. :) Teď už ale k článku...


Nevím, jestli to někoho bude zajímat, ale rozhodla jsem se sepsat článek o řasenkách, které používám, a které mám ráda :) Třeba načerpáte inspiraci. Ovšem nejsou z levného kraje, ale přijde mi, že se investice vyplatí. Kdo by nechtěl mít oči jako mrkací panenka, že? :)
Ještě na úvod bych chtěla říct, že nejdříve jsem používala běžné řasenky k dostání v drogerii, jelikož nejsem úplně fanoušek make-upu (žádný nenosím :D), a nechtělo se mi tudíž investovat tolik těžce vydělaných pěnízků do něčeho dražšího. Pak jsem to ale jednou zkusila, a bohužel mi to už zůstalo. No, za kvalitu se platí.

#1 Exception'eyes
Tuhle řasenku jsem dostala asi před 14 dny k narozeninám. Musím přiznat, že je to moje první zkušenost s řasenkou z Douglasu, a jsem spokojená. Řasenka skvěle prodlouží a zvýrazní řasy a zároveň je lehce smytelná vodou, pokud jako já máte tendenci chodit do sprchy s nalíčenýma očima. :D Ovšem spatřuji v ní i jeden nedostatek, a to ten, že se lehce drolí. Tudíž když po celém dni přijdu z práce domů, mám rozteklé koutky. Což mi trochu kazí dojem, jelikož v práci na sebe nekoukám, nemám tušení, jak vypadám a pak se doma vždycky zděsím. :D Chudáci spolucestující v autobusu. Ovšem výhodou zůstává silikonový kartáček, který je lehce ohybatelný a tudíž si ho můžete "zakroutit" jak vám bude vyhovovat. :) A možná to s ním nebolí, pokud se čas od času, jako já, píchnete do oka. :) Zároveň je to levnější varianta, pokud nechcete investovat hodně do řasenky, ale zase chcete o něco lepší, než běžnou řasenku z drogerie. :) Můžete najít zde.

#2 MAC in Extreme Dimension Lash (prostřední na obrázku)
Tohle je druhá řasenka, kterou jsem od MAC vyzkoušela. Od té první mám někde schovanou ještě krabičku, abych to pak mohla dojít vrátit. První se mi snad nelíbila? Ne, to není pravda. S první jsem byla spokojená, ale bohužel než jsem ji dopotřebovala, přestali ji dělat. A tak jsem hledala nějakou podobnou, která zvýrazní a prodlouží řasy. A tak jsem vyzkoušela tuto. Trochu sázka do loterie, že? Ale musím uznat, že jako s první, tak i s touto jsem byla velice spokojená. Prodlouží, zvýrazní, lehce omyvatelná. Prostě skvělý výsledek a nedrolí se. Tudíž vám opravdu vydrží, pokud jste náročný uživatel jako já. Jedinou nevýhodou je cena, pohybuje se nějak kolem 700 Kč. Můžete najít zde. Jak je ale možné, že když jsem ji chtěla na Vánoce, tak nebyla k sehnání? No, co už. :D A ještě musím zdůraznit, že MAC řasenky vydrží opravdu dlouho, u mě se to pohybuje většinou kolem 5-6 měsíců, tudíž ta investice pak tak nebolí. :)

#3 MAC UPWARD LASH (vpravo na obrázku)
Za mě absolutní favorit! Jak jsem psala v předchozím odstavci, když jsem chtěla na Vánoce MAC in Extreme Dimension, tak už nebyla k dostátní. Já to mám ale smůlu co? A tak jsem opět hledala jinou variantu (zvláště proto, že jsem poprosila přítele, aby mi tu řasenku nadělil pod stromeček :D) a narazila jsem na Notinu na tuto. A musím říct, že tohle je za mě absolutní favorit (ano opakuju se, já vím, ale prostě... aw). Řasenka prodlouží, opravdu zvýrazní řasy, takse si přijdete jako mrkací panenka, a to nepřeháním. Zároveň je voděodolná, takže pokud chcete předcházet mývalím očím, určitě odlíčit ještě před sprchou, nebo po sprše (neleknětě se svého odrazu Samary v zrcadle) ještě vzít odličovákem. Zároveň se řasenka nedrolí, takže nehorzí, že přijdete domů, a budete mít oči rozteklé. Takže za mě spokojenost. Zároveň musím vyzvednout i to, že oproti jiným řasenkám má tahle poloviční kartáček, tudíž se s tím snadno manipuluje. Nejdříve jsem z toho měla strach, abych s tím uměla zacházet, a vlastně mi to vyhovuje více, než dlouhé kartáčky. Takže za mě spokojenost. Cena se pohybuje kolem 630 Kč. :) Můžete najít zde.

Tak, to je pro dnešek vše, loučím se s Vámi a doufám, že se Vám článek líbil.

Mějte se famfárově. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat