středa 4. dubna 2018

Lifestyle #2: Zmrzlina? Zmrzlina!

Ahoj všem! :)

K sepsání dnešního článku mě inspirovalo mé psisko, které na mě dneska celou dobu, co jsem se ládovala zmrzlinou, doráželo, abych jí něco nechala. Tak se na to pojďme podívat. :)


Zmrzlina, nejoblíbenější pokrm asi všech, když venkovní teploty přesáhnou 20 stupňů. Je to skvělé osvěžení a co si budeme povídat, je to také super dobrůtka, která zahřeje na duši i na mysli. A samozřejmě zchladí i horkou hlavu či přehráté tělo. A kdo ví, možná tento všelék funguje lépe, než třeba například taková chlazená malinovka, v těchto nadcházejících letních měsících. :D 
Zmrzlina ale není jen dobrá na to, aby ochladila. Myslím, že spoustu z nás si zažilo ty chvíle, kdy zmrzlina byla dobrá, aby pomohla od krečí či bolestí břicha, a nebo také jako taková záplata na bolestný rozchod. No nemám pravdu? 
A musím přiznat, že moje nejoblíbenější zmrzlina je právě jedna z těch dražších. Proto si ji kupuju jenom opravdu ve vypjatých chvílích a kdy mě tolik nemrzí, že za zmrzlinu vyhodím pomalu dvě stovky jen tak do větru. :D Jedná se o Ben&Jerry's Karamel Sutra Core. Bože, už jste ji vyzkoušeli? Nikdy jsem snad nejedla lepší zmrzlinu (dobrá, možná až na tu, kterou zmíním v následujících chvilkách čtení). Karamel Sutra Core je čokoládová zmrzlina, s kousky čokolády, s karamelovým jádrem a uzavřená opět karamelovou zmrzlinou. Prostě lahoda. Zvlášť pro někoho, kdo miluje karamel tak jako já. A já si na něj opravdu potrpím. Pokud jdu do McDonald's na zmrzlinu, dávám si převážně McSunday Karamel nebo McFlurry s Kitkatem a karamelem. Jen o tom píšu a sbíhají se mi sliny. Mňam.
Co se ale týče dalších Ben&Jerry's, tak jsem jich vyzkoušela opravdu hodně. Jako například tu s pekanovými ořechy, nebo Chocolate fudge, ale ani jedna mi tak nepřirostla k srdci, jako právě Karamel Sutra. A evidentně chutnala i mé psí kamarádce, jak je patrné z hořejší fotografie. 
Vyzkoušela jsem i Häagen Dazs, což je taktéž jedna z těch dražších, ale prostě... No, pořád mi na těch zmrzlinách chybí to, že většina z nich jsou jen jedny příchutě. Takhle u Ben&Jerry's můžete narazit i právě na takové poklady, kdy v jednom půllitrovém kelímku se nachází dvě různé zmrzliny doplněny o tekutý karamel. 
A z klasických zmrzlin nedám dopustit na Míšu a Mrože, ovšem Mrože preferuji v bílé čokoládě raději než v tmavé. :) To je taková ta klasika, na které jsem vyrůstala a už mi to zůstane. A takový Míša termix? No, to je taktéž absolutní lahoda pro mé chuťové pohárky. 
Dále také musím říct, že pokavaď jdu do restaurace a vidím, že v dezertním lístku mají napsány horké maliny s vanilkovou zmrzlinou, tak si na dezert udělám místo vždy. To je opět jedna z nepřekonatelných kombinací, na které nedám dopustit. 
A poslední, o čem bych se chtěla zmínit, jsou...



Tyhle krásné zmrzlinové rolky, které jsou vyráběny ručně a Vám přímo na míru a Vám přímo před očima. Mňam. Loni v létě jsme je s přítelem vyzkoušeli na výletě na Karlštejn a moc nám chutnaly. Každý si vybral svou vlastní příchuť, a tak ukojil své choutky. Přičemž při výrobě této zmrzliny si můžete vybrat, zda chcete základ z jogurtu anebo ze smetany. Takže si každý milovník přijde na své dle svého gusta. 
A upřímně, bydlím v Praze a ještě stále jsem nenavštívila Angelato! Což mě hrozně mrzí, ale vždycky když vidím ty táhnoucí se fronty pomalu až za roh, tak mě to odradí. Musím to ale napravit. A to v co nejbližší době. Ha.
Jo, a abych nezapomněla, podívejte se na tuhle poslední, opravdu poslední! krásku z Ottawy z cukrárny Sweet Jesus...


Vanilko-čokoládové zmrzlině obalené v kukuřičných lupínkách a obalených pistáciemi a polité čokoládou snad nemůže odolat nikdo. Nebo se tu někdo najde? Hmm...
A co vy a Vaše oblíbená zmrzlina? A kterou preferujete? Vanilkovou, čokoládovou nebo úplně jinou, například ovocnou? Dejte mi vědět do komentářů. :)

Mějte se famfárově a doufám, že jste si užili Velikonoce a strávili je se svými rodinami. :)

Annette





2 komentáře:

  1. Rolky som ešte nikdy neskúsila ale po instagrame to behá nonstop a rada by som si dala, musím to tu niekde nájsť :) Značku Ben Jerry milujem. Vždy od nich kupujem ale hlavne ked je v akcii pretože dokonca ani v UK to nie je o nič lacnejšie ako na SK :D
    Nám tu behá zmrzlinárske auto skoro každý deň a ja sa tu z toho strašne radujem ako malé dieťa :D

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím zmrzlinářským autem jsi mi připomněla Family Frost, nedávno jsme o tom s přítelem mluvili a vzpomínali na staré dobré dětství. Ha. :D

      Vymazat